Kommentarer

Her kan du komme med diverse kommentarer.

36 kommentarer til Kommentarer

  1. Jesper Thor skriver:

    For Fibia/WAOO kunder.

    Hvis jeres Fibia hastighed bliver langsommere med tiden kan det anbefales af genstarte ‘reboote’ jeres fiber gateway. Kræver login, men kan gøres fra webinterface ‘http://192.168.1.254/login.html’ menuen ‘utilities’ herunder vil der være en ‘reboot’ knap.

    For eget vedkommende blev up/download hhv. 2/10 gange hurtigere. Men kan variere alt efter Fibia pakkevalg og WIFI setup.

    Muligvis kan man ved at tage strømmen opnå samme effekt, men kender ikke til om det kan have andre konsekvenser.

  2. Hanne Skou skriver:

    Kommunen opsætter nye lysmaster i området, også på privat fællesveje. Det er varslet at gamle master kan blive skiftet ud.Det er kommunens ret. Men må de placere masterne uden høring? På Birkevej er der placeret helt nye master.Ingen på vejen er blevet hørt om placering. Dejligt med lys.Alle, fraset en mast, er sat fint i skel så de generer mindst muligt. De er alle sat med 46-48 skridts afstand. Den sidste, vores, er ikke sat i skel, men midt i hækken ud for huset. grimt og skæmmende. Var den sat i skel ville den have samme afstand til lysmasten før, som de øvrige har og den ville stå fint. Årsagen til den skæve placering er at en gren fra et træ var i vejen. Den kunne let være fjernet og vi gjorde det gerne, men blev ikke spurgt. Vi har anmodet kommunen om flytning af pælen. Ved nogen hvad vores ret er i den forbindelse? Har set i andre kommuner at der laves høring inden placering. MVH Hanne Skou

  3. Erik Jespersgaard skriver:

    I forlængelse af referatet fra generalforsamlingen hvor der står :
    “Det er de enkelte medlemmer, der skal acceptere de nye priser, og derfor kommer der brev rundt til alle FIBIAs kunder ca 1. Juni, hvor de så kan vælge hvilken pakke de ønsker.
    Desuden er bindingen mellem internet- og TV-abonnement ophævet. Vi har så betalt for høje priser – i forhold til privatkunder, i godt et halvt år, men med de nye priser vil
    forskellen hurtigt være tjent ind, og mere til.”
    undrer det mig at det brev vi har modtaget fra Fibia ikke angiver nogen mulighed for valg, men kun en angivelse af at hastigheden automatisk konverteres til en højere hastighed til samme eller lavere pris som der står. – Man skal intet foretage sig, det sker automatisk.
    Er det som aftalt, eller kommer der yderligere brev fra Fibia?

    • fedet skriver:

      Der kommer ikke flere breve fra FIBIA. Hvis medlemmerne ikke kan acceptere en højere hastighed til lavere pris, skal man kontakte FIBIA.
      Selv om GVF har lavet en aftale med FIBIA, binder det ikke vores medlemmer mere, end at hvis de kan få bedre priser/produkter fra andre leverandører, er de frit stillet.
      Vh Øjvind Serup

  4. Elin Mørch Knudsen skriver:

    Jeg har netop læst referat af generalforsamlingen ultimo marts måned og faldt over det faldende salg af julekortet. Med de priser som Post Nord kræver for forsendelse af postkort, er det faldende salg af julekortet vel desværre en tendens, der ikke er så meget at gøre ved. Dog tænkte jeg på (og jeg ved ikke om dette blev vendt på generalforsamlingen) om man kunne overveje, at sælge en digital version af julekortet, da mange jo i dag sender julekort via E-mail. Blot en strøtanke. I øvrigt tak for det gode arbejde, I gør for vores dejlige bydel.

  5. Henrik Oxvig skriver:

    Kære Øjvind,
    Først mange tak for dit og foreningens arbejde for etablering af fiber i vores område.
    – Nu er det sådan, at vi skal have opgraderet vores forbindelse, (tv-signal og ISÆR internetforbindelse.)
    Jeg kan forstå på indlæg i dette forum, at det er lidt besværligt at få 50/50 eller 100/100 i vores fiber til en rimelig pris.!!
    Jeg mener, at det burde være rimelig, at WAOO og FIBIA at indgå aftale med foreningen, at opgradere til dagens standard, 100/100.
    I vores område er det vel ikke afgørende, at betale 200 til 400 kr. Pr. år for en enkel opgradering af hastighed til internettet (100/100).
    Såfremt de ikke kan det, burde vi måske overveje kollektivt, at opsige aftale og enkelvis indgå abbonent iht. Deres annoncer på deres web. Alternativt har vi jo YouSee at gå tilbage til.!!!
    Jeg ser frem til foreningen tager kontakt til vores udbyder om aftale for kollektivt opgradering af vore adgang til internettet.

    Mvh. Henrik Oxvig

    • Øjvind Serup skriver:

      Hej Henrik
      GVF skal inden længe have møde med FIBIA, hvor vi forventer, at få priser på niveau med privatkunder og helst 20% under listepris, som det hedder i nuværende kontrakt. Vi bør også kompenseres for den tid vi har betalt for meget, efter at privatkundernes priser faldt.
      Vh Øjvind Serup, formand GVF.

  6. Chris Theilgaard skriver:

    Blot lige endnu en opfordring til bedre priser på fibernet.. var i dag i dialog med deres kundeservice omkring at få en 100/100 forbindelse.. men prisen var ALT for høj i forhold til hvad jeg kunne få den til hvis jeg ikke var med i en “forening” og personen jeg snakkede med forstod slet ikke at vores pris var så høj!! Og anbefalede os på det kraftigste at få den forhandlet!! Da den burde ligge væsentlig under hvad en helt alm. Hustand havde af pris.. prisen jeg fik lød på kr. 349,- mod kr. 299,- som en alm. Hustand skulle give.. håber i snart har noget i hus..
    Men super at vi har fået fiber i Risskov og godt gået ??
    Mvh. Chris Theilgaard

    • Øjvind Serup skriver:

      Hej Mads
      Ja, det er helt fjollet, at vi er stavnsbundet til overpriser! Jeg har haft møde med FIBIA, og vi får nye priser lige først i det nye år.
      Vi skal under deres listepriser, og vi skal have kompensation for den tid, vi har ligget over prisen, som de private enkeltkunder har haft.
      Vh Øjvind – formand i GVF
      PS: har du set, at GVFs medlemmer kan låne RADON-måler gratis – tjek forsiden.

  7. Erik toft skriver:

    Fibernet!
    Det må være tid til, at bestyrelsen for gvf forhandler nye aftaler med Fibia – her tænker jeg på højere hastigheder på internetforbindelserne – da prisudviklingen og konkurrencen på dette område har medført langt større hastigheder til samme eller billigere priser, end vi kom med på for et par år siden.

    • fedet skriver:

      Hej Erik
      Vi er i GVF opmærksom på de prisfald der har været i den seneste tid, og vi er i forhandling med FIBIA. Lige nu venter vi på, at de skal vende tilbage. I henhold til den aftale vi har med FIBIA, skal vi ligge 20% under deres “listepris”.
      Når der er nyt, skriver vi det her på siden – på forsiden!

  8. Torben skriver:

    Vil også tilføje at jeg er meget tilfreds med vores Fibia-forbindelse. Jeg har koblet en anden router til deres for at få Wifi-signalet mere centralt placeret i huset.

  9. Niels Hertel skriver:

    Der er virkelig mange negative kommentarer til Fibia nettet, så her er en positiv!
    Selv er jeg meget tilfreds. Bestilte 50/50 net og får leveret 50-55 begge veje. TV fungerer strålende, og min telefon er blevet næsten gratis. Det skal siges, at jeg bruger min egen router, da jeg godt selv vil bestemme helt over den, og have en der kan lidt mere end Fibias.

  10. Jens Thaysen skriver:

    Internet uden tv?

    Fibia skriver på deres hjemmeside “Selv om I har en fælles løsning med Waoo! Forening, så vælger du selv hvilke produkter, du vil have i netop din bolig. Du kan for eksempel vælge fiberbredbånd både med og uden telefoni og/eller tv.”

    Der gælder for langt de fleste foreningsaftaler, men ikke GVFs. I følge Fibia er der enkelte GVF kunder kunder, der har fået dispensation pga. dårligt signal. Men det er ikke noget man generelt kan få.

    Vi har den mindste tv-pakke og ser i praksis kun de DR kanaler, vi i forvejen betaler for over licensen og uden problemer kan modtage “gratis” via antenne.

    Hvorfor har vi indgået en aftale, hvor man ikke kan fravælge tv?

    • Mogens Bergh skriver:

      Vi er klar over at flere har ønsket kun at vælge Fiberbredbånd /Internet i GVF.

      Men da GVF er en grundejerforening – og ikke ejerforening, andelsboligforening eller boligforening – så har det været et krav i kontrakten at den kunden skal vælge en pakke løsning med både TV og Internet.

      • Mogens Bergh skriver:

        Og ikke at glemme så er pakkeprisen i en samlet løsning fra Waoo/Fibia ganske konkurrencedygtig…………..

      • Jens Thaysen skriver:

        Hej Mogens

        Når jeg snakker med Fibias kundeservice, siger de at det er meget usædvanligt, at man ikke kan få internet uden tv, og at det er os der har ønske, at kontrakten skal være sådan. Er du sikker på, der ikke er et eller andet du har misforstået?

        Og ja, måske var prisen meget konkurrencedygtig, da kontrakten blev indgået, men priserne (på det frie marked) er jo faldet siden, så jeg er ikke sikker på, vores aftale er så god i dag.

  11. Børge Larsen skriver:

    Problem: Ingen kontakt med samtlige DR programmer, Samtlige TV2 programmer fungerer fint.
    Efter en telefon ventetid på 1 time og 50 min, kom jeg igennem. fuldstændigt uacceptabel. Problemet kunne ikke klares pr. tlf. hvorfor jeg nu venter på opkald fra en teknikker,
    Men en opkaldstid som nævnt er ikke acceptabel.
    Og endelig var jeg meget skuffet under generalforsamlingen hvo Fibia sender en fukdstændig ink0mpetent person, som ikke kan svare på noget som helst, meget skuffende.

  12. Hej Øjvind,
    Tak for hjælpen, der var en der ringede mig op, som gerne ville ha afkræftet at jeg skulle betale det beløb på kr400 ca som jeg fik skrevet, det var et samlet beløb, beklager, men det er ikke det, der er min pointe. Det er at fibia har en elendig service, de virker som om de er uproffessionelle, som om de er nye på markedet og først er ved at indhente erfaringer. Det ændrer ikke på at produktet, signal rækkevidde i et alm parcelhus, hastighed, stabilitet ikke er i orden og slet ikke kan leve op til andre udbydere på bredbåndssiden. Servicen er heller ikke tidssvarende. De medArbejdere der har været ude i mit hus har opført sig upåklageligt, været fleksible og løsningsorienteret. Dem har jeg intet at beklage. De udfører jo kun Fibia kundepolitik og retningslinjer og det er den, der ikke er tidssvarende og ikke lever op til, alm. Kundeservice. Jeg har ganske enkelt ikke oplevet noget så grelt. Nuvel, jeg har købt en ny Netgear router et nyt TV og haft en tekniker på besøg og samtidigt modtaget professionel support fra Netgear, det har hjulpet en del på stabilitet, signal så må jeg se med hastighed om jeg stadig betaler unødigt for ekstra hastighed, som Fibia foreslog.
    så det lige var en merpris på lidt under kr10.000, og tjah… Jeg har fået et bedre TV men en ringere fungerende internetforbindelse.
    Tak til GVF,

  13. Tayo Lill Andreasen skriver:

    Hmm… Mon der er andre end mig her i Risskov, der er dybt utilfreds med den nye fiberløsning og service? Jeg kender til nogle stykker.

    Hvis du også er utilfreds, så skriv dit navn og adresse her. Og jeg opfordrer stærkt GVF om at tage affære på alles vegne.

    Jeg valgte denne løsning, fordi jeg tror det er fremtiden med fibernet til at håndtere store mængder data. Og slap dermed min bredbåndforbindelse hos You See, som jeg nu bitterligt har fortrudt.

    Jeg er stærkt utilfreds med:
    – Hastigheden er slow, jeg har tilkøbt ekstra hastighed 60/60 for kr 408 mer pris pr mdr.Uden at det har øget hastigheden væsentligt.
    – Ustabilt net, ingen netadgang mindst en gang om dagen, den falder ud uden synlig grund.
    – signal rækkevidden rækker ikke hele huset rundt ej heller i haven. Det gjorde bredbåndsforbindelsen. Så fik jeg at vide idag, at jeg skal købe en såkaldt Access Point / extender til et sted mellem kr 300-2500 eller mere, der forlænger signalet.
    – Mine printere virker ikke, min stationære PC kan jeg ikke komme på nettet med og kan ikke bruge den til at printe. Skal købe en såkaldt switch.
    – service jeg har ringet mange gange og brokket mig over et aldeles utilstrækkeligt produkt.
    Hver gang jeg ringer bliver jeg bedt om at købe en masse nye tillægsprodukter og hardware, der kan løse problemerne. Og de fralægger sig alt ansvar omkring trådløse med henvisning til aftalen. De beder mig så købe et netværkskabel, som jeg brugte engang for 15 år siden og min bærbare har ikke engang et sådant stik, fordi det er outdatet teknologi.

    Jeg oplever, at jeg teknologisk er bombet tilbage til en computertid før internettets opfindelse. Det er stærkt utilfredsstillende og det er ikke kun mig, der har problemerne. Og nu er jeg bundet til en elendig aftAle i et halvt år, der kun koster mer og mer også i tabt tid.
    Jeg er mere og mere sikker på at jeg opsiger denne ordning, så snart det er muligt.

    • Øjvind Serup skriver:

      Hej Tayo.
      Det lyder ikke godt med dine netværksproblemer, og jeg kan helt forstå dine frustrationer! Nettet skal bare virke, og du skal have den hastighed du betaler for!
      Jeg har sendt din kommentar videre til FIBIA og håber de snart kommer tilbage (ferietid).
      Fibias router virker ikke som den kraftigste, og jeg har selv måttet anskaffe mig en extender til kr. 250,- der sidder i stikkontakten og forlænger signalet gennem ledningsnettet. Nu er der fuld knald på over hele huset også til printere , stationære, bærbare og alle IOS-enhederne.
      Prøv at læse vejledningen der ligger her på siden, under Nyheder/Fibernet: “Indstilling af din router”. Måske du kan hente tips her.
      Mvh Øjvind Serup formand GVF.

      • Tayo Lill Andreasen skriver:

        Hej Øjvind,
        Tak, for svar og hjælp. Det sætter jeg stor pris på.
        ja det er meget frustrerende, jeg bruger det i mit arbejde som selvstændig konsulent 16 timer i døgnet og har mere end en pc kørende plus andre devises -:) så det er tab ikke baree af tid..
        Jeg er nu meget tæt på at afmelde mig og gå tilbage til min you see bredbåndsforbindelse, der altid har virket og hvor servicen har været i orden. Det gør jeg her i efteråret, når denne Fibia, Waoo bindingsperiode udløber, ellers skal der jo ske noget mere drastisk både mht produkt og service.

  14. Søren Holmar Haulrik skriver:

    Godt at man bor i Aarhus og kun behøver at fortælle sine lokale venner om det farceagtige makkerpar der går under navnet Fibia og Fjeldsted Fiber. Det er nemlig en ren Aarhus historie. Her i byen har vi heldigvis humor og kan grine lidt af os selv. Men ovenstående makkerpar begynder efterhånden at ligne en tragikomisk historie. Jeg skal ikke underholde med uendelige ventetider hos Fibia for det har andre allerede gjort herinde, ej heller om den kontrakt som jeg endnu aldrig har modtaget. Heller ikke manglende svar fra Fjeldsted Fiber på spørgsmål stillet i november 2014, og slet ikke de gange jeg har lavet aftaler og Fjelsted Fiber ikke er dukket op. Det sidste kulminerede, da en installatør dukkede op, ganske uanmeldt, og jeg helt tilfældigvis var hjemme. Men man lærer jo at prioritere og smede mens jernet er varmt – så jeg ændrede min egen aftale. Fryd og glæde for hele installationen forløb helt uden problemer, og dermed kunne mit spritnye fjernsyn tilsluttes og alt gammelt udstyr og ledninger fjernes. Glæden varede dog ganske kort, for installatøren kunne meddele, at der desværre ikke lige var lavet en tilslutning på vejen – endnu. Men, som han sagde: “Den gode nyhed er at jeg forventer at det bliver sluttet til i morgen”. Det resulterede heldigvis i en ny KLAR aftale næste dag. Her 4 dage efter har jeg ikke set skyggen af en installatør. Dermed har makkerparret tilsammen opnået en bemærkelsesværdig 100% rekord i brudte aftaler. Om jeg har fået fjernsyn og Internet? Jo, da – jeg ringede bare til mine venner. De ville gerne betale tilbage på alle de gange jeg har underholdt med mine Aarhus historier.

  15. Børge Larsen skriver:

    Jeg tror det er et skod firma vi har fået aftale med omkring fibernet.
    Kig fx. på tidsplanens opdatering pr. 26 marts. Den er helt ude af trit med virkeligheden.
    NRGs telefontider er helt ude af trit med virkeligheden. På mail sender de et autosvar der fortæller når et svar kan forventes.. 14 dage efter det lovede svar, får man en mail, der fortæller at ens spørgsmål er sendt til rette vedkommende.
    ca. 2 måneder efter har jeg endnu ikke hørt noget.
    Jeg havde en aftale om at fiberguiden skulle besøge mig d. 6 jan. ca. 1 uge før mødte entreprenøren og meddelte at han skulle bore fiber ind til husmuren. Jeg måtte tage beslutning om hvor fiberboksen skulle monteres. Jo der er skam rigtig koordination i det foretagende. Hvilket indtryk skulle man få andet end det i min indledning.
    Børge Larsen
    ‘Merianvej 11

    • Øjvind Serup skriver:

      Kære Børge Larsen

      Jeg har sendt din kommentar videre til vores kontaktperson ved FIBIA – håber på et svar.
      I følge deres arbejdsplan skulle du ligge i “område 13”, med aflevering den 6.3. +/- 10 dage – det er vist skredet lidt…
      Deres plan kan ses her: http://nrgi.dk/media/2679441/Plan_GVF_020215.pdf
      Jeg ser også frem til at området er færdigt. Jeg har selv fået mit installeret i dag, og det virker fint.
      De hr fået over 800 tilmeldinger, og det er klart at det er en kæmpe opgave at få gjort færdigt, men det burde de være gearet til.
      Jeg trøster mig med, at WAOO i en forbrugerundersøgelse for nylig, fik den bedste anmeldelse. Jeg har lagt et link på forsiden af af vores hjemmeside.

    • Søren Holm skriver:

      Der har været rettet direkte tlf.: henvendelse til Børge Larsen fra salg.

  16. Dan Barlag skriver:

    ja, så fik vi langt om længe monteret en boks inde i huset. Men den ville ikke starte op og de herrer fra Fjelsted Fiber kørte igen kl. 1600 uden at det er kommet op og køre. De kunne ikke få hjælp i deres tekniske support og vi må så vente til der kommer nyt teknikerbesøg i den nærmeste fremtid. Nu er det jeg frygter at det kan blive meget svært, at få support hvis noget ikke virker i fremtiden.

    Dan Barlag

  17. Henrik Oxvig skriver:

    Hej GVF,
    Aller først, vil jeg takke for GVF’s initiativ til, at anlægge alternativ til “up-to-date” internet adgang. (TDC har en ubehagelig tilgang til deres kunder med kobberkabler.!!)
    Dernæst. I torsdags, 15/01/15 kom der nogle fiberdrenge, for at installere det nye WAOOE på adressen. WupTi – efter et par timer, havde de sat det hele op, med kabling og TV, nettet fungerede, såledeles at Fruen i huset var tilfreds, da hun kom hjem.
    10 ud af point 10 til fiberdrengene for deres indsats.
    Nu er det således, at vi også har en NAS til back-up, der skal konfigureres og et par ældre fladskærmsTV. (3-6 år) NAS’en fik jeg på plads. – MEN,
    -Nu kommer det, – VORES “nyere” fladskærmsTV (HR-Reedy) kan ikke vise HD kanaler, grundet de “kun” kan vise MPEG-2. (Jeg anede ikke, hvad fiberdrengene, snakkede om, da de skulle installerede kanaler på fladskærmen i stuen). MPEG-2, MPEG-4, digital konverter, splitter og andre uforståelige udtryk.!!
    Jeg har efterfølgende søgt på NRGI/Fibia, – ! uden resultat på ? ifm. svar på ovenstående.. – uden resultat. Deres vejledninger på deres hjemmesider, er under al kritik, 0 (NUL) ud af 10 mulige point.
    Nu vil jeg gerne opfordre GVF, som PROJEKTLEDENE INITIATIVTAGER til tilslutning til fiber i vore område, AT tage kontakt til NRGI/FIBIA, for at oprette en dedikeret Hot-Line hos NRGI for de “Nye WAOOU tilslutninger” med “vore “uintelligente” spørgsmål ifm. tilslutning af ovennævnte. I stedet for VI SKAL VENTE EN HALV EFTERMIDDAG PÅ “Hot-Line, WAOOU/NRGI” AT FÅ SVAR PÅ ET ENKELT SPØRGSMÅL…!!
    Med venlig hilsen
    Henrik Oxvig
    Ådalsvej 20
    henoxvig@gmail.com

    • Øjvind Serup skriver:

      På GVFs generalforsamling den 26.3. var tre repræsentanter fra FIBIA/NRGI.
      Vi fik svar på mange ting, men ikke lige med den endelige tilslutning af apparaterne. Jeg synes det ville være en super idé med en “How to…” på deres hjemmeside, da det sikkert er de samme spørgsmål, vi alle render ind i.
      Der er naturligvis forskelle fra mærke til mærke på vore TV og NAS, som i dit tilfælde.
      Jeg vil sende forespørgslen videre til dem – det vil også være noget der kan spare dem for at have os hængende i deres hotline i timevis 😉

  18. Per Broby OLsen skriver:

    Kort før jul fik fik installeret fibernet. Vi havde regnet med at tv- boks ville følge med som beskrevet på fibias hjemmeside, og af den måde den blev omtalt på, under mødet i Bellevuehallen
    Efterfølgende har jeg så fundet ud af, at det er et tilkøb
    Derfra, og til så at få afgivet en ordre, og få lidt information om priser, har vist sig som en umulighed. Jeg har mailet og ringet i en uendelighed. Tirsdag d.13. jan. blev jeg så ringet op af Fibia. En lidt brødbetynget mand forklarede situationen omkring TV-boksen. Jeg fik afgivet ordre, og han lovede højt og helligt af sende en ordrebekræftigelse samme dag, senest dage efter.
    Her torsdag kl 17 har jeg så prøvet at ringe 5 gange, jeg bliver bedt om installationsnummer efterfuglt af # som jeg gør, hvorefter de afbryder telefonen.

    Vores mail “outlook 2010” fungerer heller ikke. Vi kan modtage mails, men ikke sende. Det virkede den første uge, så var det slut. TDC tekniker har undersøgt deres del. Vores egen tekniker har undersøgt vores del, men Fibia forbliver tavs, trods henvendelse via deres hjemmeside hvor jeg har udfyldt en beskrivelse.

    Det er simpelthen den ringeste service, jeg i mit liv har oplevet’

    I øjeblikket har vi tre abonementer. TDC til vores mail, You See til vores tv og Fibia til ingenting

    MVH Per Broby

  19. JH skriver:

    Jeg læste i går i lokal avisen, at 350 har skrevet under på protest mod lokalplanen for Poul Hansen Tømmerhandel grunden – det anede mig, at nogle ikke synes det er en god idé!

    Jeg vil gerne skrive under på, at det er en GOD ide med flere dagligvarebutikker – og gerne med en placering på Poul Hansen grunden – cirka midt på Ndr. Strandvej! Hoved argumentet, som anvendes i protesten, er en øget trafikmængde på Ndr. Strandvej. Jeg hælder til det modsatte – jo tættere indkøb er på ens bopæl, jo større chance for at man vælger cykel eller gå-ben for at købe ind.

    Så kan man argumentere for, at folk i Egå og omkringliggende områder vil komme kørende til for at købe ind – næppe – for i alle omkringliggende områder ER der jo konkurrencedygtige dagligvarebutikker – som Rema, Lidl, Fakta – så dem vil folk nok vælge i stedet – med butikker på tømmerhandel grunden slipper VI på fedet altså for at køre i bil til de omkringliggende områder for at købe ind – det er jo win-win både i trafik- og miljømæssig henseende !!

    Ok – selvfølgelig vil der dagligt komme et par lastbiler med varer – meeeeen mon ikke det går – da Poul Hansen tømmerhandel boede på grunden kom der mange lastbiler og læssede varer af samt afhentede byggematerialer!!

    Jeg synes snarere protesten lugter af “protektionisme” (Læs: “vi må beskytte de butikker der ER mod konkurrence”) – en argumentation jeg kan forstå bliver brugt i små lokale landsbysamfund med risiko for butiksdød – men i en forstad til Aarhus – der er nok ikke den store chance for butiksdød – og skulle en enkelt butik bukke under – så var det nok sket før eller siden alligevel!

  20. Anders Refsgaard skriver:

    Hvor er det stærkt med fibernet. Godt gået. Kæmpe opbakning og stor tilslutning herfra.
    Tak!
    Mvh Anders

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *